Jumaat, 28 Mei 2010

akhirnye...

finally..sem 3 aku kat poli dah tmatdgn xberapa jayanya..Y..?
haa...aku rasa cam xpuas ati dgn komitmen aku spnjg sem ni.. rase cam study smbil lewa je...takut ar plak...yg xpuas atinye ,,dgn sbjek design aku..mcam2 masalah problem yg de....kjap tu ,kjap nih..ermmm....dgr2 cam ramai yg repeat sbjek bahaya dngerous tu...tkot pon de gak...harap2aku xtercalon ...insyaallah..amin..
ari tu,4 d 1sr tyme aku kat poli aku x present final project aku...terkilan gak la..lerctrr pilih rawak....dah bukn aku yg diplih,nk wat camne kn..hehee,,(nsb baek.)huhuhu....
tapi xpela aku redha je dgn pe yg datang nnt ...exam pon alhmdllah ok gak la....cume ....(hhehehe)
lepas nih aku gi praktikal kat ampang ....xlame 6 bulan jerr.....hehehe...
bayk gi yg aku kne study sblom nak grak gi l.i ni...haish....
so..u guyz..wish me luck ok..!!bubye..
salam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan